Általános szerződési feltételek
A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Momentum Mozgalom (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett NOligarcha mobiltelefonos alkalmazáson keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Szolgáltató adatai:
Név: Momentum Mozgalom
Székhely: 1053 Budapest, Múzeum krt. 13., 1.em. 2.
Telefonszám: +36-70-7099250
Email cím: [email protected]
Adószám: 18903939-1-42
Nyilvántartó bíróság: Fővárosi törvényszék
Nyilvántartási szám: 01-02-0016512
- Az ÁSZF hatálya, a szerződés létrejötte és megszűnése
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, amely a NOligarcha mobiltelefonos alkalmazáson (a továbbiakban: Alkalmazás) keresztül történik.
1.2. Az Alkalmazás használata online alkalmazás áruházból való letöltéssel lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A felek közti szerződés abban az esetben jön létre, amennyiben a Felhasználó letöltötte az alkalmazást és elfogadta a jelen ÁSZF-et. Az alkalmazás a Google Play és az Apple AppStore alkalmazás áruházakból tölthető le. A szerződés határozatlan időre jön létre.
1.4. A szerződés a profilnév törlésével és/vagy az Alkalmazás törlésével szűnik meg. A profilnév törlését a Felhasználó az ügyfélszolgálaton tett írásbeli (e-mail) bejelentéssel kérheti. A Szolgáltató a Felhasználó profilnevét a törlés kezdeményezésének feldolgozását követően haladéktalanul törli.
1.4. A szerződés nyelve magyar.
- Regisztráció
2.1. Az Alkalmazás használatához nem kötelező az online regisztráció, de amennyiben a Felhasználó el szeretné menteni a termék-, és szolgáltatás beolvasásait, regisztrálnia szükséges. A regisztráció a termékbeolvasáskor megjelenő felugró ablakban található „Regisztrálok“ gombbal lehetséges, egy profilnév megadásával.
2.2. Felhasználó tetszőleges profilnevet megadhat, a regisztráció a „Profilnév mentése“ gombbal válik véglegessé.
2.3. Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött email üzenettel. Az üzenet feldolgozását követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a felhasználó a rendszerbe előzőleg feltöltött adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után a felhasználói adatok visszaállítására többé nem lehetséges.
2.4. Az Alkalmazás működéséhez legalább Android 4.1 és iOS 11 verziójával ellátott mobileszköz, valamint megfelelő sávszélességű internet elérés szükséges. Az Alkalmazás használatához a felhasználói oldalon szükséges technikai feltételeket a Felhasználónak kell biztosítania. Ezen technikai feltételek nem teljesüléséért a Szolgáltató nem vonható felelősségre.
- Bejelentkezés
A regisztrált Felhasználók a regisztrációs oldalon a „Bejelentkezés“ gombbal navigálhatnak a bejelentkezési oldalra, ahol a profilnév megadása után ismét a „Bejelentkezés“ gombbal jelentkezhetnek be.
- Az Alkalmazás használata
4.1. Az Alkalmazásban a Felhasználó a mobiltelefonja segítségével termékek vonalkódjait olvashatja be, amelyek alapján az Alkalmazás a termékek forgalmazóit „NER közeli“, illetve „nem NER közeli“ minősítéssel látja el, és ez alapján nem ajánlja, illetve ajánlja a termék megvásárlását.
4.2. Az Alkalmazás a „Szolgáltatáshelyek“ menüpont alatt térképen tünteti fel a „NER közeli“ minősítéssel ellátott éttermeket és szálláshelyeket. A térkép a Felhasználó aktuális tartózkodási helyéhez legközelebbi éttermeket és szálláshelyeket tünteti fel.
4.3. Az Alkalmazás a regisztrált Felhasználó számára a „Toplista“ menüpontban a beolvasott termékek száma alapján feltünteti a Felhasználó aktuális helyezését az összes Felhasználó között az összes beolvasott termék, illetve a „NER közeli“ minősítéssel ellátott beolvasott termékek szerint.
4.4. A „NER közeli“ és „nem NER kozeli“ minősítések a Szolgáltató véleményét tükrözik.
4.5. A Felhasználónak lehetősége van javaslatot tenni a még nem minősített termékek minősítésére a „Termék beküldése“ és „Beküldöm“ gombbal, indoklással ellátva. A termék minősítését ebben az esetben is Szolgálttó végzi, illetve tünteti fel az adatbázisban.
- Szerzői jogok
Az Alkalmazás tartalma, beleértve, de nem kizárólagosan a grafikus elemeit, szövegét és technikai megoldásait, a használt szoftveres megoldásokat, ötletet, megvalósítást, továbbá az Alkalmazásban megtalálható és a Szolgáltató által közzétett tartalmak a Szolgáltató szellemi termékei, amelyek szerzői jogi védelem alatt állnak. Másolásuk akár teljes egészében, akár részleteiben a szerzői jogokat sérti.
- Felelősség
6.1. A Szolgáltató felelőssége
6.1.1. A Szolgáltató nem vonható felelősségre a Felhasználó által a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megszegéséből adódó következmények miatt, így különösen a Felhasználó által az Alkalmazás nem rendeltetésszerű igénybevételével összefüggő események miatt.
6.1.2. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal olyan károkért, elmaradt haszonért vagy következményekért, amelyek a Szolgáltatás használatából erednek, (kivéve az életet, testi épséget, egészséget károsító, felróható magatartásért való felelősséget.
6.1.3. A Szolgálató az ellenőrzési körén kívül eső körülménynek betudhatóan bekövetkező károk viselésére vagy megtérítésére nem kötelezhető, ha a kár bekövetkezése a szerződés létrejöttekor nem volt előre látható.
6.1.4. A Szolgáltató nem vonható felelősségre technikai zavarokért, így például, de nem kizárólag internet vagy GPS hálózati kimaradásért.
6.1.5. A Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, ha az Alkalmazást, illetve az azt működtető szervert külső – pl. SQL – támadás éri. Amennyiben a Felhasználó egy ilyen támadás miatt téves rendszerüzenetet kap, ezért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
6.1.6. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtesz az Alkalmazás hatékonyságának és folyamatosságának biztosítása érdekében, de nem felel azokért a károkért, amelyeket az Alkalmazás meghibásodása, vagy egyéb elégtelensége okozott. A Szolgáltató nem garantálja az
Alkalmazás hibamentes és zavartalan működését. Hiba esetén a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az Alkalmazás mielőbb újra elérhető legyen.
6.2. A felhasználó felelőssége
6.2.1. A Felhasználó az ÁSZF-ben foglalt előírások megszegéséből eredő minden kár viselésére vagy megtérítésére köteles.
6.2.2. Felhasználó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.
- Panaszkezelés, jogérvényesítés
7.1. A felhasználó panaszával írásban vagy szóban az Ügyfélszolgálathoz fordulhat.
7.2. Ügyfélszolgálati iroda helye: 1053 Budapest, Múzeum krt. 13., 1.em.2., a Felhasználó elsősorban e-mailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Email cím: [email protected]
Telefonszám: 06-70-7099250
7.3. Szolgáltató a panaszra vonatkozó érdemi válaszát a Felhasználónak harminc napon belül e-mailben vagy írásban, postai úton megküldi. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató indokolni köteles.
7.4. Fogyasztói jogvita esetén Felhasználó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulhat, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.
Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: [email protected]
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186
7.5. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
- Egyéb rendelkezések
8.1. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket az Alkalmazás felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően az Alkalmazás használatának feltétele, hogy az Ügyfél az Alkalmazáson keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
8.2. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Budapest, 2019.05.17.